30-06-2014, 18:43
|
VW Guru
|
|
|
|
Waarom niet zelf bouwen, net vorig jaar een jaar bezig geweest met de 306 turbo
Nu de schuur vol met vee staat is daar niet te zijn.
Dus zelf bouwen is a: geen plek b: geen zin
Na vanmiddag een lang gesprek te hrbben gehad met de eigenaar heb ik besloten om mn aanbetaling terug te vragen en krijg ik ook.
Het zit me niet lekker, auto blijkt al 2 jaar stil gestaan te hebben vanwege tijd/zin gebrek.
Hij kan me niet genoeg informatie geven over de staat van de motor, blijkt goedkope clone turbo op te zitten uit een of ander aziatisch land waar kindertjes van 8 de hele dag wat turbootjes inelkaar doppen voor een kwartje.
Plus daarbij komt dat ik zeker een uur of 18 onderweg ben heen en terug, dan is het risico me te groot en het bedrag ook.
2 jaar stil voor een auto is niet lekker,rubbertje dit,keerring dat en ik trap mn auto nog liever de vaart in dan dat er chinese fohn op komt.
Ga zondag kijken naar de vervanger van deze, ook vr6t, met in ieder geval een echte "Gerrit"
Dr blijft wat meer prutsbudget over en deze moet ook wat sneller zijn dan de c, deze draait op 1.7 bar met een gt30.
We gaan het zien, baal er wel van maar misschien moet ik eens een verstandige beslissing nemen,zal voor t eerst zijn 😎
Keep jullie posted