Helaas niet...
Ik heb 2 weken geleden de beide Scirocco's ( de blauwe en de rode in onderdelen) verkocht.
Al een tijdje over na zitten denken ,en ik ben gewoon te veel weg voor werkzaamheden in het buitenland...lukte niet om een begin te maken...dus toen besloten te verkopen.
Ik had m hier in NL op Speurders staan...en in Duitsland op Ebay kleinanzeigen.
Daar heb ik m dus redelijk snel kunnen verkopen voor een bedrag dat mij wel paste. En de Scirocco is nu ergens in de buurt van Münster.
Een beetje met pijn in het hart, maar ik heb mn verstand deze beslissing laten nemen

.
Het 16V ABT blok en alle bijbehorende onderdelen heb ik natuurlijk nog....die staat nog steeds te glimmen onder een kleed in mn garage.
Was ik aan de Scirocco begonnen....eerst met het plaatwerk dan zou ik pas over 2 jaar of zo met het blok kunnen beginnen.
Nu heb ik een '82 Golf 1 gekocht, een 1.5JB automaat...deze is enkele jaren geleden overgespoten.
Slechts wat roestplekken onder aan het achter paneel ....en de reserve wielbak.
Het achter paneel heb ik al een nieuwe voor gekocht.
De wielbak is ook geen probleem.
Een hele goede basis om toch m'n motor in te gaan bouwen.
In de tussentijd ook nog een Cabriootje voor mn vrouw erbij gekocht.... dus zit niet stil.
Dit is de Golf 1 die het geworden is.
Beide Golfjes op de krik en wielen wisselen.
De Audi Pepperpots staan goed op de Cabrio, en aangezien de Grijze toch over een tijdje uit elkaar gaat kunnen daar mooi de Pirelli's op voorlopig.
Halverwege het wisselen van de wielen.... de 15"Audi Pepperpots op beide Golfjes.
Zo is de set-up nu.
Als ik met de Grijze klaar ben zitten er voor toch Girling 60 op van een Audi Cabrio en passen de 14" Pirelli's zowieso niet meer.
Ik heb inmiddels 16" AC-Schnitzer velgen,het ligt in de planning om die eronder pas te maken.