View Single Post
  #2157  
Old 08-06-2014, 15:21
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
Default

Ben nu bij 1000 maar het gaat er nog steeds nie in bouten hebben een andere kop ipv de 12tand.
Dan zijn ze ook nog M10x1.5 IPV M11 starten had er makkelijk ingezeten
me de hele week de tering gewerkt voor vandaag en dan ......

Ging vlotjes 1 reserve band kistje van 10cm precies de hoek om de motorsteun vast te zetten.




Dan de bak er handmatig op bovenste bouten er in.
Krik er onder en de andere motorsteun vast




Alles er op wat maar kon.









Quote:
Originally Posted by Audi1981
De laatste run was 128pk aan de wielen, Ruud had gezegd dat ie 95% goed stond zo...omgerekend iets van 147 aan de krukas?
Genoeg om een mk1 lekker vlot te maken en laten klinken
Peter, wat voor luchtfilters had je nou gekocht bij Ruud?


Ik heb ze nu van K&N deze bestaan uit 1 gedeelte de oude daar kon je de filters draaien los van het gedeelte wat op de carbs zat.
En deze hebben van binnen een kelk vorm wat weer beter is voor de air flow.
Keken is idd nie goed ,vol in de rijwind ,airbox zou het beste zijn volgens Ruud
Dichte aluminium bak om de carbs heen dan in de kopse kanten 2 haakse bochten vol in de rijwind


__________________
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Het wemelt natuurlijk van de experts op het WWW, maar meestal geven die geen garantie

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote