25-05-2014, 14:57
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Rallyegolf20vt
Ik denk dat je in dit geval nogal voor je beurt praat Wilco
Niet iedereen die dikke oa 5 cilinder projecten draait post het hier op het forum.
Ik kan je zeggen dat Snelsma op het gebied van S en RS modellen wel "redelijk"  onderlegd is qua kennis en dat hij ook nogal eens geraadpleegd wordt door diverse bekende namen in de audi /vw scene.
Maar goed als dat je er zo over denkt is jou mening 
|
Ik hoop dat je beseft dat het mij niet uitmaakt of ik aan een dikke 5-cilinder werkt of een originele R32 of anders. Ik probeer mijn werk ten alle tijden zo goed mogelijk te doen. Daar naast maak ik auto's klaar zoals een hotrod-bouwer dit zou doen en ben ik geen motorenrevisiebedrijf of een Tuner
Het leuke van dit soort nieuwe en bijzondere motoren is dat je er weer nieuwe dingen van kan leren zoals ik dat ook heb gedaan zoals je zult begrijpen
Ik ken deze man niet en hij zal ook echt zijn werk goed doen als de resencies positief zijn over hem. Dat wil niet zeggen dat bij hun alles perfect verloopt en nooit iets fout zal gaan. Wij allen zijn mensen, en wij allen leren het beste van onze fouten. Hier door leer je steeds beter werken en zullen er steeds minder fouten worden gemaakt, maar nooit foutloos, want wij zijn nog steeds mensen 
|