View Single Post
Old 24-05-2014, 21:50
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Bluepower
Lekker bezig weer Wilco!
En zo'n Lotus is ook geen straf om in te rijden.. Alleen wel voor je geraamte, want dat krijgt een partij trillingen te verwerken(plus dat je arm en beenspieren gaat trainen)...
Veel plezier ermee!

Dat is wat ik ook zou verwachten, maar de pedalen gaan erg licht/soepel, het schakeld super strak en niet te zwaar en het sturen valt mij ook erg mee.
Ik heb open gereden en ook dan valt mij het geluid ook erg mee. Natuurlijk hoor je de motor etc, maar dat geeft hem het karakter wat ik leuk vind.

Wel heb ik vanochten een nieuw stuur besteld met vlakke onderkant en zo dat het stuur verder naar mij toe komt. Ook komt er dan meteen een snap-off tussen zodat ik het stuur er ook af kan halen voor een betere in en uitstap.

Dit is precies waar ik naar op zoek was en hij is wat minder geschikt voor lange einden, al zou ik er zo een eind mee weg gaan.
Iedereen zal andere eisen stellen aan een auto, maar ik vind dit juist geweldig

Hij heeft maar 24K gelopen en ik ben nu al aan het discuseren over welke motor er het beste in kan komen zoals de Honda S2000, de VW 2.5 5-cilinder zoals hij in de US modelllen zit zonder turbo of een 2.0TFSI onderblok met een 20V-kop en een setje throttle bodies

Eerst maar even lekker origineel houden, want ik heb evengoed al te veel werk.

We gaan wel door met de Leon, maar het is nu al wel zeker dat ikzelf er nooit mee zal gaan racen. Mijn gezondheid is simpelweg te slecht, maar ik wil hem wel afmaken omdat ik al zo ver ben en dit project geweldig vind.
Zo kan ik rustig aan doen en dan kijken we wel weer verder als hij klaar is
Reply With Quote