Of de wegligging verbeterd wordt door cambershims is nog maar de vraag , als je te veel doet bijv kan het alleen maar slechter worden.
Eigenlijk voor op het circuit heeft het echt nut , voor een auto voor dagelijks gebruik is het niet echt nodig. Je auto gedraagt zich heel anders met camber , zo vond ik dat me auto veel te erg zoekend trok naar spoorvorming en met regen ook wel wat anders reageerd.
Je band maakt dan ook niet 100% contact met het wegdek.
Maar als je eenmaal net dat kleine beetje extra ruimte nodig hebt zodat je banden niet aanlopen is het helemaal niet erg om te doen. Volgens mij gingen de shims toch ook maar max tot 1,5 graden positief/negatief? Dat is niet schokkend veel ofzo.
Maar om even op je insteek van deze thread door te gaan , als je die velgen al voor 500 euro wilt kopen kun je ook net zo goed een set bbs kopen hoor.
Die zijn niet veel duurder, er zal alleen misschien wat polijst/spuitwerk aan hangen.
Je moet tenslotte ook nog een set banden kopen bij die immitaties en dan kom je zeker uit op een 700 euro.
Met een beetje moeite heb je dan gewoon een echte set wat ik begrijp dat je eigenlijk wilde.
Om maar een paar voorbeelden te geven :
http://link.marktplaats.nl/m810665915
http://link.marktplaats.nl/m810681710
http://link.marktplaats.nl/m811359084
http://link.marktplaats.nl/m811261409