Thread: Golf R-RS
View Single Post
  #46  
Old 20-05-2014, 10:36
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by Sven-GTI
Ik vind dit allemaal supermooi om te zien en echt heel veel respect voor degene die zoveel geld, tijd en energie in zo'n project steken

Zo zie ik maar weer hoe groot de VAG liefde bij sommige mensen is


Om heel eerlijk te zijn, ik ben aardig VAG fan, maar als ik zoveel geld in een auto ging steken dan zou dat zeker een ander merk zijn.
(als ik vergelijk wat voor beest van een auto je hebt wanneer je dit geld in een japanse auto investeert)




Een jappaner zoals de GT/R is echt niet heilig als je dat soms denkt. Ik heb mijn blauwe Golf verkocht aan een man waarvan zijn broer een 700pk sterke GTR heeft. Al zou je hem kunnen betalen kan je hem nog niet onderhouden.
Een bak van deze auto kost los 50.000 Euro tegen over een nieuwe RS3 S-Tronic bak die 6000 Euro kost als voorbeeld

In de time attack UK reed er 1 mee, werd kampioen in zijn klasse, maar heeft zijn auto nu te koop staan omdat hij 3 bakken in 1 seizoen nodig had en de prijs erg hoog was voor het winnen. De bakolie kost alleen al 750 Euro en moet vaak vervangen worden. Setje remschijven met blokken wil je al helemaal niet weten wat het kost.

Je moet kijken naar wat iemand zijn doel is, en dat is in dit geval een fijn rijdende auto, met karakter en die ook nog eens snel is zonder er elke dag aan te moeten sleutelen om hem op de weg te houden.

Het word tijd dat de mensen in gaan zien dat het bij een snelle auto om balans gaat ipv het pk-gelul waarvan alles stuk blijft gaan en niet mee te rijden is enz. Dit is alleen leuk voor de Youtubefilmpjes, meer niet, want je wilt niet weten wat er achter de schermen gebeurd en hoeveel er steeds stuk gaat. Ook hebben deze auto's een wegligging van niks. Ziet er leuk uit, een beetje gummen, veel lawaai enz, maar een echt snelle auto rijd weg zonder dat hij 3 rijbanen nodig heeft

Roka: Ik heb ook nog vanalles dubbel liggen van mijn TTRS en misschien dat ik je ergens mee kan helpen.

Ik zal je ook nog even laten weten waar die aansluiting voor is, maar heb ik even wat meer tijd voor nodig.
Reply With Quote