View Single Post
Old 16-05-2014, 17:06
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor

Nou na twee hectische dagen is het allemaal goed gekomen.
Gisteren eerst de auto uit de schorsing gehaald gister avond nog even met Eelco de accu achterin vast gezet.
Hier en daar nog wat klemmetjes linker deurkaart er terug in rechter sierlijst er nog op.
Eelco ondertussen naar huis ik moest alleen nog tanken maar wou nog gauw even alle verlichting checken....... ja hoor 21.30 wordt al schemerig weer de rechter xenon die niks doet.
Was er zo klaar mee met alleen me telefoon als verlichting de linnen tape kabelboom open gepulkt.
O ja de H4 stekker was ook nog af genipt ondert tussen wel de buurman thuis had ik ieder geval weer normaal licht.
H4 stekker er op shit geen lampjes oh heb ik nog wel zei buurman 23.30 alles weer voor elkaar lekker gloeien

Vanmiddag dan om 13.30 naar de APK werd bij binnen komst verwelkomd door 5 werknemers 1 daar van had mijn MK1 al gezien op Facebook
Zo gezegd zo gedaan allemaal complimenten was het niet dat me rechter remslang voor zat gedraaid dom dom dom......

Maar goed ik stond binnen 20 minuten weer voor de deur en hij is weer goed tot 2016

CO was ook zeer goed 0.69 alleen bij stationair wel veel onverbrande benzine.
En dit allemaal nog niet af gesteld

Hier dacht ik gisteren klaar te zijn

Uiteindelijk werd het 23.30 maar met licht

APK

Was in goed gezelschap bij de APK

En hebben maar

Nu Dinsdag met een gerust hart naar Tovami

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote