weer kleine update, begin me weer wat beter te voelen na 2 weken ziek te zijn geweest te lang doorgelopen terwijl ik ziek was. Niet de beste keuze.
maar ik voelde me weer beter vandaag dus weer aan de auto gewerkt. afgelopen zaterdag waren er 2 plaatjes ingelast dus dat moest nog even afgewerkt worden. vandaag binnen in de auto bezig geweest. Met de staalborstel alle vliegroest eraf gehaald, daarna in de anti roest gezet van hammerrite
vooral de kleur is fantastisch
heel klein gaatje gevonden nog met schoonmaken onder de stoel dus toch nog even dichtgemaakt zit nu ook in de anti roest.
Ook heb ik me nieuwe type zekeringkast binnen dus binnenkort kunnen we beginnen met de proberen om alles goed om te solderen.
Daarnaast is het nog even de vraag wat er verder met de auto gebeurt. Zit namelijk al een poosje met de gedachte om ergens een loods/garage te huren, maar met mijn 19jaar kan dat nog is duur uitvallen voor mij. Toen sprak ik gister een volkswagen enthausiast, die zelf 3 kevers heeft.
die vertelde mij dat hij nog plek in zn loods had en dat ik daar wel gebruik van mag maken
Dus of deze golf word me daily en haal een anders project erbij denk aan golf 1, scirocco 1 of 2 of een kever.
Mijn andere idee is deze in de loods zetten en een golf 1 of 2 diesel halen. Dit is met mijn werk makkelijk omdat ik 500km in de week rij en in weekenden soms ook 500.