Quote:
Originally Posted by skywalker38
Lekker bezig,ga je de achterste randen ook zo ruim uitslijpen zoals de supercopa?
|
Hoi Kerel,
Het zinde mij steeds niet om hem als smalle Cupra op te bouwen omdat ik juist voor deze auto had gekozen omdat ik de Supercopa ontzettend dik vind en zeker voor op de weg wat uniek is.
Omdat ik er weer mee bezig ben en er veel over heb nagedacht lijkt er toch een betaalbare optie te zijn om dit te kunnen realiseren.
De hoge kosten zitten hem voornamelijk in de vloer en met een 2e nadeel dat er op de weg onmogelijk mee te rijden is.
Aan de voorzijde kan de voorschermen van de Supercopa monteren en ipv de Supercopa bumper en vloer kan ik de originele Cupra bumper verbreden door bv aan weerskanten er een stuk tegen aan te zetten in de look vd Supercopa en wat netjes aansluit op de voorschermen.
Dit is mooi te maken en bij eventuele schades is alles weer makkelijk/goedkoper te herstellen.
Aan de achterzijde kan ik de verbredingen van de Supercopa monteren en de achterbumper zal origineel blijven zo als dat bij de Supercopa ook het geval is.
Alleen voor het achterwiel aan de onderzijde bij de dorpel moet ik een stukje zelf maken om deze verbredingen aan te laten sluiten op de originele dorpels, maar een setje zijskirts zou ook een goede optie zijn om dit netjes te maken.
Dan moeten de achterschermen idd uitgeslepen worden zoals bij de Supercopa-koets die ik heb staan.
Op deze manier kan ik er ook de 9,5x18 inch Supercopa wielen onder zetten
Voorlopig vind ik dit het beste plan om er een straatlegale Supercopa van te maken en lijkt mij het proberen waard.