View Single Post
Old 08-04-2014, 20:49
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by vw105
Heb net even jou topic van je 77er gti doorgelezen
Maar dezen is zeker net zo rot mischien nog wel erger
Dan heb je een idee van de staat

Ben benieuwd naar de foto's. Wat je wel goed in je achterhoofd moet houden is dat je tegenwoordig een golf 1 cabrio, zonder veel roest, kan kopen voor een appel en een ei. Voor een vroege gti worden heel hoge prijzen betaald maar de prijzen voor een vroege golf cabrio gli liggen niet erg hoog en de zeldzaamheid is alleen bij kenners bekent. Mijn golf cabrio gli van 12/1979 heeft me 4000 euro gekost en hij heeft de laatste 15 jaar in een verwarmde garage gestaan. Hij is roestvrij, de motorruimte is in de motor wax gespoten en zonder corrosie of aantastingen. De lak is in goede staat en de auto heeft het originele interieur, originele kap is ook nog super. Ook heb ik alle facturen erbij vanaf de aanschaf.
Als jou auto zo rot is als je zegt zou ik er niet aan beginnen want je gaat er vele malen meer geld inpompen als dat je er ooit voor terug kunt krijgen. Ik weet niet wat jij van geld zoekmaken vind, maar ik heb er een hekel aan. ik heb nog een golf gl cabrio van 1984 te koop in de kleur zilver met een goede kap, roestvrij, 16 inch avez velgen in nieuw staat met goede banden, verlaagd etc. Als je hier je 110 pk gli blok inzet en je dashboard overzet ben je voor 1500 euro klaar (want dat is mn prijs). en ik kan je vertellen dat dat er lekker rijdt 110 pk in de buitenlucht. Wil je je rottebak weer op de weg krijgen, en hij is zo slecht als jij zegt, ben je voor alleen apk waardig al een vermogen kwijt. Loopt hij wel eigenlijk?
Reply With Quote