poos niks laten horen, met de 1.8 is het allemaal op een laag pitje. Wiellagers achter waren beide versleten dus laten vervangen. voorremmen voor waren op hoorde ijzer op ijzer werd ik niet blij van. Allemaal vervangen dus hij brengt weer netjes elke dag op en neer naar me werk.
Nu blijkt dat de keerring tussen me versnellingsbak en motorblok lek is.
Toen werd ik benaderd door een forumlid of ik nogsteeds bumpers zocht in de 10 miljoen kleur. Dat was ik zeker, van het 1 kwam het ander en nu heb ik dus een nieuwe golf 2 erbij alleen zonder stoelen en achterbank en nog wat bekleding.
Ik ben nu de 1.6 grondig aan het aanpakken eerst paar fototjes
aangezien het interieur er toch uit was gelijk maar bodem aangepakt en goed schoon gemaakt vanbinnen toen kwamen er 2 gaten uit op de bodem die binnenkort gelast gaan worden.
zodra dit gelast is komt alles van binnen er weer terug in en gaan we naar de keuring zodat de 1.8 verder gesloopt kan worden en naar de sloop kan.
Ook had ik nog een stel meter van een vriend van me vader gekregen die ik heb ik dus ook maar ingebouwd.
moet alleen nog uitvinden hoe ik de olie temp moet aansluiten. daarnaast heb ik de trommelremmen vervangen. De carberateur afgesteld loopt weer netjes alleen moet de voetpakking nog vervangen.
En de schroefset omhoog want ik kan me oprit niet op of af met de bumper erop, Moet ik opnieuw laten uitlijnen als ik de schroefset aanpas ?
gr job