04-04-2014, 09:54
|
 |
Volksforum Donateur
|
|
|
|
Al een hele tijd niks meer gepost, maar er was ook niks te melden. Afgelopen winter de zomerwielen gespoten in een leuk kleurtje en twee welen geleden gemonteerd, op 1 na, die leek niet helemaal fris. Na verdere inspectie viel het mee dus vandaag was de bedoeling om daar ook een band omheen te laten draaien, te monteren en eindelijk foto's te maken.
Helaas, een onoplettende tankbestuurder (ook wel Volvorijder genoemd) dacht daar anders over en heeft door middel van het torpederen van een Opel Corsa mijn Golf een flink stuk korter gemaakt.
De "beste" man zag de file over het hoofd en dook met 140 achterin de Corsa, die vervolgens mij raakte. Gelukkig had ik voldoende afstand op mijn voorliggers en raakte ik niks. Wel geluk gehad dat er een militair convooi met diepladers naast ons reed anders had het toch iets anders afgelopen...
Gelukkig gewoon uit kunnen stappen, al doet wel alles serieus zeer nu. Jammer, het was echt een heerlijke auto waar ik al dik 50.000 km plezier van had en er zeker nog wel hetzelfde bij had willen rijden...

|