Leuk dat je ernaar vraagt

T'is inderdaad al even geleden dat hier iets te lezen viel. Ik zit nog maar zelden op het forum rond te kijken en niet van plan nog veel te posten.. maar zal een paar foto'tjes posten dan
Na de koop van ons huis in 2010 (pag 17) heb ik nagenoeg niks meer aan de golf gedaan.
Vorig jaar was de garage klaar en is de gti verscheept. Met nieuwe moed weer begonnen waarbij ik eerst eens ging kijken hoe het met het aandachtspuntje 'krikpuntje links' was. Niet best, dus de boel rondom eens gaan schoonmaken...
Niet zo best dus, ook verder naar achteren is wat aandacht nodig en voor de zekerheid ook aan de rechterzijde de wiellijst en dorpel los gemaakt.
Hier is ooit (uitbesteed door mijzelf) al eens een krikpunt opnieuw ingelast maar ook hier heeft het roestduiveltje toegeslagen. Niet alleen het krikpunt maar ook spontaan midden in de dorpel zijn vervelende krokante stukken te vinden.
Aan de rechterzijde kan ik het er het beste bij dus ben daar begonnen alle rottigheid weg te halen. Ruim genoeg, bij twijfel, wegslijpen! Onder de nog niet eens zo heel oude mooie zwarte bodenschutz zat ook roest.