01-04-2014, 09:32
|
 |
Forum junkie
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Berserker
Ik woon enigszins in de buurt en ben deze verkoper ook tegengekomen, hij biedt nogal wat Snap-on gereedschap aan, daar werd ook flink op geboden..
Twijfelde nog om dat te kopen..
|
Als je zegt dat je het wil komen afhalen, dan reageren ze toch niet meer. Al zovaak mee gemaakt.
Je moet eens een xbox one of een playstation 4 kopen via marktplaats. Gewoon letterlijk 90% is oplichterij.
Eentje was zelfs heel brutaal. Hij adverteerde met de naam Robert, ik bel hem op maar hij sprak vrij slecht Nederlands voor iemand genaamd Robert. Naja, vooruit, maakt me verder ook niet zo heel veel uit als die playstation 4 prima is.
Meneer wou wel even controleren of mijn geld echt was. De playstation lag ook niet bij hem thuis maar bij een vriend waar die ook het geld kon controleren. Ja... en dan kom ik daar, word je geïntimideerd door 12 'Roberts' en wisselen ze snel jouw geld om voor nep geld. Natuurlijk ben ik nooit deze playstation gaan halen aangezien ik niet het IQ van een doperwt heb. Achteraf bedacht ik me, ik had eigenlijk moeten gaan, en alleen 5euro of 2 euro muntstuk mee nemen. Succes met controleren of omruilen.
Kortom: Marktplaats is verrot.
|