View Single Post
Old 26-03-2014, 18:55
vwzone's Avatar
vwzone vwzone is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by Nico45
Die schakelaar zit er volgens mij los op het vierkante dingetje achter de aan en uit knop die sneuvelen heel erg vaak maar misschien is het bij jouw toch de motor die vast zit maar de schakelaar komt wel vaak voor is het ook geen zekering die kapot is???

Mocht je het paneeltje er af willen hebben dan bij de verwarmingknop en die andere de twee penntjes er af trekken kun je hem er zo af halen ik hoop dat ik het duidelijk uit leg zo??

Zekering gecontroleerd. Deze was heel. Verder even wat geprobeerd. En guess what? De aanjager doet het weer. ;-) Zij het dan alleen in stand nul. En soms moet je een beetje met de draden bewegen. Misschien heb ik het verkeerd in elkaar gezet? Geen idee of de stekker in meerdere standen gemonteerd kan worden? Nou van het weekend maar eens goed kijken. iig was het niet de motor. Het is een beetje een rommeltje met de bedrading. Claxon loopt ook over een apart knopje omdat die in het stuur niet werkt. Kortom een uitdagend projekt. Binnenkort hoop ik bij een collega op de brug te kunnen om de onderkant eens goed te bestuderen. Minder dan twee maand te gaan voor de APK ;-) 'k moet opschieten! lol