View Single Post
Old 21-03-2014, 07:15
jellehier jellehier is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Ediejo
Ik zou eerder op de reacties van de bovenstaande gebruikers afgaan. Dan wat een verkoper van nangkang zegt. Die praat meestal richting zijn portemonnee. Uitzonderingen daar gelaten. Deze verkoper doet het prima vak technisch gezien. Hij geeft je gelijk en stelt een ander type nangkang aan je voor. Slim van de verkoper. Als ik de reacties lees, 1 conclusie geen nangkang voor mij.

dit vind ik de mooiste posting in dit topic.

Zou ik nou een auto speciaal en alleen voor meetings erbij hebben en het gaat om de looks. Dan geen probleem nangkang. Die leveren/hebben wel die speciale maten.

Nou hieronder mijn punt

Quote:
Originally Posted by martiepartie
Zelf heb ik de ns2 op mijn Polo gehad, deel de ervaringen mbt nat en droog wegdek. Droog ging dat prima.

De AS2 heb ik in 205/40/18 onder mijn mini gehad, dat was ook met nat wegdek een prima band. Op een klaverblad kon ik daar ook met nat wegdek hard zat mee door de bocht

Ik heb dus de as2 en in de regen is het misschien iets minder maar niet slecht, deze band is echt een stuk beter dan de 'oude' nangkang, ik zou zelf nooit voor federal gaan, die vind ik zelf veel slechter

Edit: ik heb hier een fout gemaakt, net gecontroleerd ik heb de AS-1 in 165/45r15

Deze bevalt mij prima, ook met nat weer voldoende grip
Reply With Quote