View Single Post
Old 11-03-2014, 19:22
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict

Het zit eindelijk wat meer mee! Structuurspray ging namelijk niet goed. Dus nu besloten dat ik gewoon voor glad ga. Dus jullie hoeven niet meer te reageren van "doe structuurspray, is veel mooier", want ik heb hier bewust voor gekozen nu.

Dit is de achterbumper, die is klaar voor montage:

Heb ik dus met rode biesjes tape gedaan. Is leuk spul 8) Matcht ook goed bij kleur van velgen:

Voorbumper is behoorlijk glad, stond er gisteren zo bij:

Afstandsbusjes voor achter kentekenplaathouder even zwart gemaakt, wel zo netjes:

:LOL: :LOL: :mrgreen: zo'n 6,5 cm 8)

Hoe de auto erbij stond:

Hoe die nu erbij staat, voor de APK :ZZZ: wheelgap :shock:

Donderdag APK, wordt afkeur (kenteken verlichting doet het niet). Ben benieuwd of die nog op meer punten wordt afgekeurd. Maandagavond bij mijn oom kenteken verlichting en eventuele andere punten repareren. Volgende week ergens herkeur.

Had vorige week nog ratel + dop15 geregeld om mijn deur te stellen (liep water naar binnen met afspuiten van auto), dus ik aan de gang met stellen, bleek dat de draad van de bout helemaal naar de knoppen was. Dus vrijdagnacht heeft de rechterdeur open gestaan want die wou niet dicht. Zaterdag andere bout geregeld, voor tijdelijk. Die er erin gedraait. Maandag bout besteld bij dealer, vandaag opgehaald en gemonteerd. Lijkt helemaal goed te zitten nu!

Zo, dat was hem weer!
Pieter

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote