03-03-2014, 16:15
|
Forum Regular
|
|
|
|
kleur
Ik heb bij mijn GTI een paar stukje plaatwerk vervangen en heb hem daarna bijgewerkt met een originele VW spuitbus. Helaas is er een aanzienlijk kleurverschil. Dat wil ik niet en hoeft volgens mijn ook niet, het spuitwerk zelf is verder heel goed gelukt, netjes strak en glad. Aangezien mijn auto ooit is overgespoten dacht ik dat dit dan vast niet helemaal de originele kleur was. Dus naar een schadebedrijf hier in de buurt en de kleur laten 'scannen' en wat denk: klopt precies. De kleur die nu op de auto zit is L94E OAKGRUEN EFFECT, de scanner gaf zelfs de datum aan en ook dat klopte (auto is medio 2000 overgespoten, kleurbadge is van mei 2000). Verder staat er nog op het bonnetje dat het scanapparaat uitbraakte 'ALT0' en VS7. Ik vermoed dat er toch verschil zit tussen de spuitbus die ik heb gekocht en hetgeen er nu op de auto zit. Hoe kom ik nu aan de goede verf? Kun je dit ergens laten mengen, iemand ervaring hiermee? Beetje zonde om de hele auto over te laten kletsen, dat is helemaal niet nodig.
|