View Single Post
  #1592  
Old 01-03-2014, 16:18
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
Default

Weer een beetje verder

Vulpijp is nu helemaal aangesloten en vast gezet.
Missende 90Gr bochtje van de Kever past precies
Moet alleen nog 2 slangen klemmen halen voor de vulpijp slang tussen de tank en vulpijp.










Beetje reclame voor het forum dat me toch zo vaak geholpen heeft



Daarna even stoeien met het rechter voorscherm maar dit ging toch allemaal vrij makkelijk
Zit nog niet vast vast wil eerst nog het andere scherm doen.
Deze is alleen makkelijker bij te werken als hij los geleverd wordt als ik terug ga naar de spuiter.
Maar ik ga hem toch even volgende week monteren om alle naden recht af te stellen







Dan het rubbertje wat in de uitsparing komt van het scherm hoe moet deze nu komen ?







Daarna wou ik even kijken hoe de motor reageerde op de brandstof drukregelaar met een retour.
Want eigenlijk naar dat ik de drukregelaar geplaatst heb om dat in me eerste setup met retour maar zonder de drukregelaar liep alle benzine weg via de retour.
Dus na dat ik dit weer aan gepast had gelijk maar even een foto maken van de kleur van de bougies om te kijken en te vragen wat dit nu in houd.
Trek de bougiepug van de bougie van cilinder 1 er af en ...........bougie ligt in 3 stukken




einde oefening en tijd om naar huis te gaan .......

Zwart zwart....?


__________________
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Het wemelt natuurlijk van de experts op het WWW, maar meestal geven die geen garantie

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote