View Single Post
  #1606  
Old 08-02-2014, 07:31
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,355
Default

dacht dat dit een forum was over auto's uit de VAG groep? in plaats van het groot nederlands dictee?..
ok ,als iets echt onleesbaar is of een brei vol woorden zonder komma's en punten word het weer iets anders..verder stoor ik me er niet aan...toch zeker niet als iemand echt iets zinnigs te melden heeft op technisch vlak e.d..
komt ook nog bij dat nederland nogal veel dialecten heeft en streekgebonden uitdrukkingen die soms verschillende dingen betekenen op verschillende plaatsen
bijv; mijn drentse collega zegt wel eens 'waar kom jij weg?' tegen iemand.of 'wat ben je nodig'..dat betekent eigenlijk 'waar kom je vandaan' en 'wat heb je nodig'...
dat kan soms voor sommigen moeilijker zijn dan het verkeerd gebruiken van word met D of DT...of de ,het en een..
ikzelf moet ook altijd 'schakelen' als ik iets schrijf hier..,ik plat 99 procent plat Brabants IRL ...dat hier zo weg te zetten gaat zeker niet goedkomen bij de meesten denk ik ...denkte gullie wel ?..of wa?
ik ga dat ook echt niet veranderen ,,jammer dat mensen dat 'vervelend' vinden ,ik vind juist die overdreven GTST/kinderen voor kinderen 'R' vreselijk irritant en gruwelijk KAK!..
Reply With Quote