04-02-2014, 20:54
|
 |
VW Guru
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by turbojo2
Ik heb de afgelopen jaren heel veel gekocht en verkocht via Marktplaats en het Volksforum en ook via Golf 1 Ig. Het is gewoon een kwestie van vertrouwen en die vind ik vrij groot onder VW-liefhebbers. Als ik iets verkoop en de koper mailt mij dat het geld is overgemaakt dan stuur ik meteen het verkochte op zonder te controleren of het geld wel binnen gekomen is. Op mn bankafschrift zie ik dan achteraf wel of het geld is binnengekomen en ik moet je zeggen dat dan wel eens een paar weken later kan wezen. Nog nooit ben ik door iemand in de maling genomen. Als de verkoper geld naar mij overmaakt moet hij er ook in vertrouwen dat ik het gekochte opstuur. Dus als iemand meld dat het geld is overgemaakt dan vertrouw ik daarop. Gelukkig zijn de meeste mensen nog eerlijk.
|
Het is inderdaad een kwestie van vertrouwen.
Een jaar of wat geleden heb ik een versnellingsbak verkocht, echter kon de persoon die hem kwam halen op tijden dat het mij niet uit kwam. Ik heb toen de bak klaargelegd achter op de oprit en de persoon had het geld netjes in de brievenbus gedaan..
Maar of ik zo iets tegenwoordig nog zou doen... Lastig
|