View Single Post
  #280  
Old 27-01-2014, 18:21
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 2,509
Default

Quote:
Originally Posted by Style
Is een echte Rik vraag

Haha!

Daar moet een rolletje kit tussen. Ziet uit als dubbele kleefband, maar is echt kit, je kunt hem helemaal uitwrijven als je dat wilt. Wel iets tussen steken in ieder geval, beter voor trillingen en zo, en dan trilt het ook niet terug blank (kan gaan roesten). Schermen, heb je originele of imi's? Als ik zo kijk - met alle respect - zul je wel imi's hebben. In dat geval moet je er rekening mee houden dat je ze nu ze al gelakt zijn er niet prefect naar wens op krijgt. Eigenlijk hoor je alle plaatdelen af te hangen voordat je hem laat spuiten. Maar bon, nu moet je er het beste van maken. De gaten uit vijlen is je laatste optie, dat geeft een hoop zooi en gedoe. Probeer het met zetten, duwen trekken zo goed mogelijk te krijgen. Om het perfect te krijgen kun je altijd nog gaan vijlen en slijpen.

In ieder geval. Om de schermen dichter naar de kap te krijgen druk je de rand om. Klinkt heel ernstig, en je moet ook heel voorzichtig zijn of je lak scheurt, maar met enige voorzichtigheid komt het heel goed. Het gaat zeg maar om de plooi van het verticale stuk naar de bovenkant van het scherm. Die hoek maak je scherper. Je hoeft het horizontale deel waarin de schroeven zitten niet te plooien, er zit nu wat extra "spanning" op, dat is dadelijk alleen maar praktisch. Als het goed is kunt je met dat plooien je scherm al heel goed krijgen. Je moet hem dus wel demonteren! Op de wagen lukt dit niet. Nog een puntje, ga je de gaten vergroten, zorg ervoor dat je alle blanke delen in de lak zitten. Als je dat niet doet gaat het roesten, daar kun je een klok op gelijk zetten.

Ben je (jullie) zo al wat geholpen?
Reply With Quote