View Single Post
  #257  
Old 23-01-2014, 17:50
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Nooit gedacht dat ik na 17 jaar nog iets nieuws zou ontdekken voor wat de mk2 betreft

Na dat ik erg druk ben bezig geweest met het klaar maken van de tunnel, zou ik deze er vandaag weer in kunnen lassen, maar hij sluit niet goed aan op de bodemplaat.
Na verschillende G60 en Syncro tunnels naast elkaar te hebben gelegd blijkt er wel degelijk een verschil te zijn. De tunnel van de Rallye en G60 is breder dan die van de 1.8I Syncro die er op het eerste gezicht echt het zelfde uit ziet. Dit is waarschijnlijk om ruimte te bieden aan de dubbele kat tov de 1.8i Syncro die daar een enkele kat heeft en minder ruimte nodig heeft.

Heb altijd gedacht dat de Rallye, G60,mk2 Syncro en de Corrado de zelfde tunnel hadden, maar niet dus

Ik had dit gedeelte over kunnen slaan, maar even als bewijs dat het bij mij ook niet allemaal vanzelf gaat en ik ook maar een normaal mens ben, zal ik ook de tegenslagen plaatsen






















Hier begon de hoofdpijn ergens










En weer opnieuw met de juiste tunnel













Bij alle tunnels zo ver ik uit elkaar heb gehaald zit er toch echt roest tussen helaas:







Ik ga morgen weer verder en hoop de tunnel Zaterdag in de auto te kunnen lassen
Reply With Quote