Het was even passen en meten maar de downpipe zit ondertussen geïsoleerd en wel onder de auto.
Nu kreeg ik ook een brief binnen dat de auto voor 30 januari gekeurd moet worden.
Dat moet haalbaar zijn.
Nu zit ik alleen met het feit dat de voor remmen bijna op zijn.
En dan met name de schijven.
De voor remmen bestaan uit 280mm schijven met wilwood 4zuiger remklauwen en ds3000 blokken. Dit remt echt woest hard.
Nu ben ik bekend met de 312mm upgrade.
-De Wilwoods passen zonder probleem op deze diameter.
-Brembo schijven van een Octavia RS.
-Adapterplaatjes kan ik zo snijden met de waterstraalmachine.
Maar wat ik me nu afvroeg.
Wat is nu precies het verschil tussen de 280mm en de 288mm schijven die fabrieks af gemonteerd zijn op de golf 3?
Want voor de 312mm up-grade kun je wel de klauwen van de 288 versie pakken maar van de 280 niet.
Is van de schijven alleen de diameter anders? of ook de off-set?