View Single Post
Old 24-12-2013, 19:41
fishman fishman is offline
VW Enthousiast

Motorsteunen kan ik zelf maken. Lijkt me dat als ik een bak van een Passat gebruik, dat het gewoon past. Blok wordt immers in de lengte in de Passat geleverd.

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
De VR5 is kwa aansluiting en steunen gelijk aan de VR6, R32 en de R36 en past alleen in de Audi over lang, met een adaptor, custom steunen, andere startmotor met tussenplaat, ander carter enz enz. Alleen de ombouwdelen kosten je al het dubbele van wat je zou willen besteden.

Het mooiste pakketje is de 1.8T uit de A4 omdat deze er wel goed in past, goed loopt en relatief zuinig is. Als dit vaker of juist als er iets nooit word ingebouwd zou dit ook een reden kunnen hebben

Benzine 5-cil. lijnmotor past alleen van een oude Audi of je zou misschien de 5-inline van de T4 bus kunnen gebruiken omdat deze ook in 5-cil lijn motor is geleverd en vooral vindbaar is in Duitsland. carter en steunen passen misschien van de audi Audi motoren, maar zal je eerst uit moeten zoeken.
De nieuw 2.5 5-inline motoren zoals die in de USA Jetta en Golf zit of als de TTRS gaat er al helemaal niet zo makkelijk inpassen. Zijn wij al druk mee bezig geweest, is mogelijk, maar kost minimaal 5x het budget aan aanpassingen van wat jij zou willen besteden.