Ontzettend bedankt voor jullie steun
Het was niet alleen voor mij persoonlijk, maar vooral ook voor het Gezin en bedrijf een zwaar, maar ook een heel bijzonder leerzaam jaar.
Ik ben erg blij dat we al zo ver zijn gekomen en dat DutchBuild ondanks deze slechte tijden toch nog mag bestaan.
DutchBuild bestaat vandaag precies 5 Jaar. Ondanks dat ik dit werk al zeker 12 jaar doe, was het nog niet officieel en nog naast het werk wat ik nog voor 4 dagen in de week deed.
Precies op 24 Dec. 5 Jaar geleden heb ik mijn ontslag ingediend en heb mij ingeschreven bij de KvK
Het werk loopt gelukkig erg goed en ik ben dan ook heel erg blij met de keuze om dit als bedrijf te gaan doen, maar dit was nooit gelukt zonder de mensen om ons heen en die ons vertrouwen en ons zijn blijven steunen, Thanks
Het is jammer dat de eerste paar gebouwde project-auto's alweer in onderdelen enz verkocht zijn omdat zij een huis willen kopen en andere redenen, maar dit jaar komen er sowieso weer 4 op de weg en ben ik dan ook erg blij mee.
Het ziet er naar uit dat dit een mooi jaar gaat worden en dit wil ik dan ook graag met jullie delen door het houden van een kennismakingsdag die op de eerste of 2e zaterdag van Juni geplant staat.
Ik hoop dan te kunnen laten zien waar en hoe wij werken en willen dan ook graag de nieuwe projectauto's laten zien. Ook zal er een hapje en een drankje enz zijn
De Seat Leon zal dit jaar nog niet af zijn, maar er zal wel veel aan gaan gebeuren. Ik hoop hem begin 2015 af te hebben zodat we kunnen beginnen met testen om er vervolgens de Time Attack mee te kunnen gaan racen.
Ik kan hier alleen op de zaterdagen en de avonden aan werken en is dan ook een hobby-auto voor mij zoals de meeste hier ook hun auto hebben als hobby
Ik vind het dan ook super leuk om de wens van iemand te mogen bouwen en hoop dat we dit nog vele jaren mogen voortzetten.
Het is erg leuk en dankbaar werk om te mogen werken aan auto's waar toch bijna altijd wel een bijzonder verhaal aan vast zit.
Bij deze wens ik dan ook iedereen een heel goed, gezond en gelukkig 2014