
19-12-2013, 13:26
|
 |
|
|
Join Date: Nov 2013
Posts: 138
|
|
Het gaat ook niet om het geld. Ze willen gewoon die oude smeerzooi die vanuit heel Europa naar Nederland geexporteerd is (omdat ze daar maatregelen tegen hebben getroffen) opruimen... Nederland is gewoon een vangnet, "een trechter voor de shredder"
Ze zijn echt niet gek daar in Den Haag. De fanatieke liefhebbers willen wel betalen maar een groot deel van de oldtimerbezitters heeft geen stalling of zal het teveel rompslomp vinden om te schorsen en een stalling te zoeken en het opgeven. De dieselaars en gasrijders hebben hun oldtimer voor 99% om de kosten. En ook de gemiddelde staat van die kilometervreters is op zijn "low budget". Heel erg lullig als je veel geld hebt besteedt aan een prachtige oldtimer maar het zat er natuurlijk aan te komen. Hebben de profiteurs het verpest? Ik denk deels ja. MAAR... De overheid was echt vooraf bewust van deze trent en heeft gewoon lekker afgewacht tot ze de hele groep kon naaien. Alle vliegen in 1 klap. De groep "profiteurs" zal nu toch eerder een zuinige auto in het "witte circuit" gaan kopen wat de economie weer meer bevorderd. En voor Europa laten we weer zien dat we harde maatregelen treffen ter vermindering van de
uitstoot. Hoeveel er in totaal met de oldtimers wordt gereden is toch niet relevant en nooit te checken. ...Statistieken voor Europa...
|