View Single Post
Old 15-12-2013, 14:55
Jelle-Mk1G60's Avatar
Jelle-Mk1G60 Jelle-Mk1G60 is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by VdubMKII
Van m`n 16`de tot mijn 19`de een vespa ciao gehad

Begon standaard, keertje helemaal gestript tank inhammen strakgeplamuurd en blauw gespoten, toen een 70cc deronder met carb en pijpje.
Daarna weer gestript en Vampire Mirage gespoten, velgranden gepolijst en een elektronisch Polini Speed Engine eronder icm een 80cc polini, afgedraaid vliegwiel, bewerkte krukas, Simonini Racing uitlaat, vario aandrijving icm een afgedraaide mallossi vario en een Custom Made koppelingshuis.

De 80cc was na een jaartje helemaal op, heb toen een 80cc Pinasco cilinder gekocht maar die heeft nooit zo gelopen als de Polini en is na een maandje of 3 ook vast gelopen, toen heb ik het blokje verkocht en een kickstartblokje gekocht, daar een 70dr evo op gezet icm een Pinasco vliegwiel, bewerkte krukas en een vloeistof gekoelde kop, Dit alles heb ik kort daarna weg gedaan en het frame in stukken geslepen

Wat ik niet snap is dat iedereen er alles aan doet om deze "gemotoriseerde fietsjes" sneller te doen rijden/optrekken maar niemand zijn remmen mee aanpast. en die zijn bij 25 km/u al niks waard...

Speelgoed:
-Mk1 G60 Project
Daily Drive:
-Mk3 1.9TD SOLD
-Mk4 1.9TDI 232Pk & 437Nm SOLD
-Audi A4 b7 break S-line
Reply With Quote