View Single Post
  #225  
Old 12-12-2013, 13:58
EelcoB's Avatar
EelcoB EelcoB is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,132
Default

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Auto's met veel vermogen hebben al snel 2 rijbanen nodig om volgas weg te kunnen rijden. De VR6 (Plus onderstel) is zo ontwikkeld dat bij het volgas weg rijden de wielen juist recht getrokken worden door de belasting en zo in 1 rechte lijn en zelfs op een smal weggetje voluit weg kan.
Ook bij het rijden op hogere snelheid blijft deze auto veel stabieler en zoekt niet steeds zoals bij bv de G60 erg het geval is.
De geometrie is volledig anders en het lager zit dan ook verder naar achteren geplaatst tov het draaipunt van de onderste fuseekogel. Nadeel is dat de auto iets minder wendbaar is en minder geschikt is als rally-auto of voor in de bergcup, maar wel voor op een circuit, sprint en snelweg enz.


Een plus onderstel heeft het lager dus verder naar binnen, dus de stuurstraal is dus negatiever als een normaal onderstel?
__________________
MK1 EX-TDI > VR6 12V Build!
Reply With Quote