View Single Post
Old 11-12-2013, 18:26
GolfKaatsheuvel GolfKaatsheuvel is offline
VW Fanatic

Wilco,

Allereerst bedankt voor je mail, kan ik weer aan de gang haha!

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Omdat Ricardo de originele mk1 draagarmen gebruikt vraag ik mij wel af of het wiel wel helemaal op de juiste plek zit (In het midden van de wielkast). Normaal gesproken zou de onderste fusee iets naar voren geplaatst moeten worden om dit weer kloppend te krijgen

Zoals ik zag laatst met het passen van het wiel viel het reuze mee, zal geen centimeters schelen..

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Juist

Ik heb hier al eens een mk1 gehad met een VR6 motor en die had ook de VR6 fusees aan de mk1 draagarmen gemonteerd en reed al een stuk beter dan origineel. Ik weet dat deze hier boven genoemde combi perfect zou zijn, maar ik wil de mensen ook niet in de kosten jagen. Beter staat vaak gelijk aan duurder en om deze reden moet er dan ook vaak naar een tussenoplossing worden gezocht

Dat is inderdaad ook waar ik informatie heb gevraagd betreft de draagarmen Wilco, past allemaal perfect en zit beter bevestigd als normaal bij een MK1.
Is zorgvuldig uitgemeten en zitten allebei precies hetzelfde gemonteerd.

Quote:
Originally Posted by Sven-GTI
Ga je trouwens ook nog wat aan de aƫrodynamica van de auto doen?

Dat vind ik zelf altijd erg interessant, ben er bij mijn auto ook volop aan bezig nu

Zover ben ik eerlijk gezegd nog niet, maar heel erg veel zal het niet zijn.
Wielranden worden verbreed en dat is eigelijk het enigste wat optisch veranderd zal worden. De rest van de auto blijft origineel.
Probeer wel voor de accubak die achterin in de bodem komt wel een beetje te stroomlijnen onder de auto, dan houdt het op denk ik..
Reply With Quote