View Single Post
  #2  
Old 03-12-2013, 11:45
DutchDawn's Avatar
DutchDawn DutchDawn is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 293
Default

Zo weer verder gegaan.

Eerst schoonmaken...





Daarna motor eruit



Andere erin





Gisteren ook bezig geweest met de kabelboom:





Kabelboom ligt er nu voor 70% aangesloten in, hou hier en daar wat stekkers over... ik zal vanmiddag nog even wat foto's maken van welke ik overhoudt.

Zijn een paar kleine stekkers bij de zekeringenkast (houdt als het goed is n paar over, die niet aangesloten hoeven te worden) en n paar bij de motor ruimte en daar ben ik niet zeker van.

Ook de benz. tank van de golf 3 heb ik overgezet in de jetta, en begreep dat ik de aansluiting van de tank (voor de pomp) met 2 draadjes naar de zekeringenkast moest laten lopen en aansluiten met een relais op de zekeringenkast. kan iemand mij vertellen hoe dit precies werkt?
De andere 2 draadjes van de tank stekker verbindt ik door met de 2 originele draden van de jetta kabelboom, want die zijn voor de vlotter.
__________________
Scrapers INC.
Reply With Quote