View Single Post
Old 25-11-2013, 20:38
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Pewi Vwteam
Mooi werk wilco, alleen moet je straks denk wel na lelystad ofnie ivm op kenteken zetten.

Dat klopt idd. Ik had eerst het plan om er eerst alleen de TTRS-motor in te zetten, omkeuren en dan uit elkaar voor het ombouwen naar race-auto, maar heb ik vanaf gezien.
Ik ga hem eerst helemaal bouwen zoals ik hem wil hebben als race-auto om hem daarna om te laten keuren waarvoor hij naar Lelystad moet. Alle auto's waar een andere motor in word gebouwd dan dat er als origineel in heeft gezeten en van na 97 zijn, moeten naar Lelystad.
Ik weet uit ervaring dat als je een auto aanbied voor race of rally, zij een stuk makkelijker zijn als dat je het om andere redenen wilt

Ik heb al eens een chassisnummer laten verplaatsen. Zij deden eerst erg moeilijk tot dat ik de reden gaf dat ik het schutbord zou moeten verwijderen/aanpassen voor een rolkooi. Ik kreeg allerlei vragen over waar ik wilde racen enz, gingen het apparaat halen en hebben het nummer boven op de tunnel ingeslagen

De Ibiza waar ik momenteel mee bezig ben en een R36 in komt, zal daar ook heen moeten. Ik heb al veel contact gehad met het RDW en er is geen reden om ergens over in te zitten, mits je alles goed voor elkaar hebt.
Reply With Quote