Thread: Mirage
View Single Post
Old 19-11-2013, 00:47
Mirage's Avatar
Mirage Mirage is offline
VW Enthousiast

Zou heel goed kunnen dat ik dat was. Cross dagelijks over de A1 naar mijn werk in Ambt Delden. Kilometers maakt ie zat

Quote:
Originally Posted by Vince89
Hey daar, ziet er leuk uit trouwens !

Ik heb inmiddels een vraagje
Ik wil namelijk ook aan de deurpanelen speakers zetten, maar hoe zit dat met de bedrading van je radio?

iso-stekker heeft alleen rear en front speakers, en op de front aansluiting zitten mijn dashboard speakertjes op aangesloten (8,7cm)
kan dit kwaad als ik in diezelfde aansluitpunt een kabel erbij vastmaak voor de deurpanelen?
of verlies je daarmee ''Wattage''?

Ik heb zelf speakers in de hoedenplank zitten en een 13cm compo setje voorin.
Alles is versterkt omdat ik geen zin had om alles bij de radio te gaan leggen. Versterker ligt onder de achterbank en vanaf daar liggen de kabels naar de voordeuren toe (zelf gelegd) en naar de hoedenplank. In mijn ogen de makkelijkste oplossing. En de dashboard speakers gebruik ik dus niet omdat ik tweeters op mijn dashboard heb zitten nu en dat klinkt toch altijd wat mooier.

Even wat anders. De breedset loopt zoals ik al had verwacht achter aan in de wielkasten als hij over drempels moet of ik moet meer dan 2 personen in de wagen zit.
Iemand een adres waar ik wielkasten kan laten uitrollen (omgeving Enschede) of hoe ik dit goed zelf kan doen?
Reply With Quote