Thread: jobo245
View Single Post
Old 18-11-2013, 23:01
Jobo245 Jobo245 is offline
Forum Regular

afgelopen weekend lekker aan de golf bezig geweest,

eerst achter us lights gemaakt, was nog heel gepruts om de draadjes goed gesoldeerd te krijgen.

uiteindelijk allemaal gelukt ben er blij mee . nu alleen voor nog.

ook lampjes vervangen voor door gele lampen.

een van de vorige eigenaren had de draden aan elkaar vast getaped en zo aangesloten, dus ook maar nieuwe fitting erop gemaakt.

zo zat het, het einde van het blauwe draad zat met de lamp mee de fitting ingestoken

maar met goeie verbinding nieuwe erop.

heb ook de radiotorventilator vervangen, aangezien die het niet meer deed. werkt nu weer goed. ook ruitersproeier motor vervangen en nieuwe slangetjes, motor was overleden en slangetjes uitgedroogd, ook nog olie bijgevult.

had bij het voorraam paar plekjes zitten die ik voor de winter bijgewerkt wou hebben.

opgeschuurd en glasmatje en polyster erop.

bij de ruitenwisser hetzelfde alleen viel daar een groter gat onder dan verwacht , maar is allemaal goed gekomen.

beetje onduidelijke foto.

dus ben tevreden dat is voor de winter aangepakt, hopelijk komend weekend auto op de brug en van onder even alles nalopen, hoe de staat werkelijk is, en de koelvloeistof verversen.

met de kerst ben ik 2 weken vrij dan wil ik kijken of ik ergens een verwarmde schuur/ garage kan vinden, dan wil ik de auto gaan rollen.

eigen garage staat nog vol troep van de verhuizing

voor de leuk kwam ik tegen bij de albert heijn. Daar moest ik hem naast zetten natuurlijk
Reply With Quote