View Single Post
Old 18-11-2013, 19:42
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Zal wel bij "specificaties" in de handleiding staan, waarschijnlijk niet in de boekjes die van mij komen, zijn voornamelijk verkooppraatjes en reviews.

Quote:
Originally Posted by jasonnl
En de achterste deurpanelen eraf gehaald. De stof is daar los gegaan in het 'armsteun'gedeelte aan beide kanten. en 1 drukkertje kapot. Iemand daar een idee hoe je die eruit krijg zonder het karton te slopen of zijn die toch niet nieuw te krijge/

En achter het deurpaneel lag nog een losse draad? iemand idee waar die voor zou zijn? En de slangen van het dakraampje liggen die ook gewoon los in die stijl ??

Drukkertjes zijn waarschijnlijk wel nieuw te krijgen, maar zijn er niet heel uit te krijgen. Ofschoon blijven de drukkers heel, maar het karton niet. Die drukkers hoeven ook niet echt vervangen te worden als ze niet echt stuk zijn, ze slijten nauwelijks. Ik heb er iig wel nog liggen, laat misschien maar weten hoeveel je er nodig hebt, als je geen nieuwe kunt vinden.

Een losse draad echter het paneel, waar precies? Echt daadwerkelijk achter de panelen naast de bank, of achter de kartonnen in de koffer? Daar zit namelijk de zwarte draad voor achterruitverwarming. De slangen vanuit je schuifdak liggen min of meer los inderdaad, zit ergens halverwege een plakbandje aan een stijl achter dat karton in de koffer, en helemaal onderaan zit hij in een vorm in de kas geklikt. Dat is helemaal in de onderste hoek waar het achterpaneel en de wielrand bijeen komen zeg maar. Aan de binnenkant allicht. Als je de kartonnen in de koffer eruit hebt, kun je met je hand in die hoek geraken en de slang controleren en dus eventueel terug duwen.

Ik wou je eigenlijk nog eens vragen om wat foto's van het schuifdak, als dat niet te veel moeite is. Ik weet namelijk dat ze bij de oudjes degelijk anders zijn, maar hoe exact, dat weet ik nog altijd niet en ik ben er stik benieuwd naar. Dus mocht je ergens een kwartiertje over hebben...
Reply With Quote