
14-11-2013, 20:06
|
Forum Newbee
|
|
Join Date: Nov 2013
Posts: 8
|
|
Dankje! Ik had altijd een dip halverwege het toerental bij vol last. Ik dacht dat dit door de lucht massa meter kwam. Na gister avond alles wat geinspecteerd te hebben zag ik dat de carter ontluchting na de lmm kwam en vlak voor de turbo.
Ik heb de carter onlichting los gehaald en de motor gestart, bij ongeveer 2a3000 toeren blaaste er behoorlijk veel warme en vieze lucht uit de ontluchting. Dus ik heb de carter onluchting langs het blok geplaats en aan de inlaat kant een dop gezet. Toen ik er vanmorgen mee naar het werk ging, merte ik op dat de dip helemasl weg was. Hij trekt nu veel mooier door, vooral na de 2000 toeren tot 3000 gaat verl vlotter.
Nu heb ik even wat verder gekeken, en volgens mij kan er tussen het potje op de turbo en dit ding een druk regelaar geplaats worden om de turbo druk in te stellen. Maar voor dat ik dat doe wil ik eerst een turbo druk regelaar op hebben.
Iemand tips voor hoe een druk meter aan te sluiten en waar in het inlaat traject?
|