View Single Post
  #21  
Old 12-11-2013, 22:11
Timo2012 Timo2012 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 85
Default

Quote:
Originally Posted by jellehier
Leuke ombouw maar ik zie wel zaken waarmee je het jezelf moeilijker maakt dan nodig

Zoals de motorsteun aanpassen, je kan er gewoon een passende voorste motorsteun van een golf 2 voor gebruiken


En ik raad aan om de stuurstangen in te korten en een paar cm extra draad op te tappen en de draagarmen en assen vervangen voor mkII exemplaren, je spoorbreedte word voor dan een stuk werkbaarder en de hoek tussen het montage punt van je schokdemper
Bovenaan en je fusee kogel zou ook wel eens anders kunnen zijn dan bij een mkIII


Motorsteun was een kwestie van deze heb ik al liggen, en hij is nu passend dus dat was geen probleem.

Verder denk ik dat het geen probleem moet zijn met het complete subframe, heb het al vaker gezien, ik zal dan wel andere velgen moeten hebben, en ik ga de voorkant gewoon proberen goed uit te lijnen, dus ik denk dat dat verder geen probleem gaat worden.

Toch bedankt dat je in ieder geval meedenkt maar ik denk dat er meerdere wegen naar rome zijn en dit is er ook een zover ik weet. Ik zeg verder niet welke oplossing het beste is dat kan zo maar eens de jouwe zijn, ik ga het in ieder geval eerst zo proberen. Ik weet wel dat jou oplossing ook al vaak gebruikt is.
__________________
Current:
'87 Golf cabrio GLI (DX)
'84 Golf 1.9D (1y)
Reply With Quote