View Single Post
  #1110  
Old 09-11-2013, 19:17
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
Default

Quote:
Originally Posted by Erik Baas
Maar hoe heb je dat gemeten? Als dit het verlies is in de pluskabel, wil ik wel eens weten wat het verlies in de massaleiding is! Een verlies van 0,2 V is wel erg weinig, dat heb je al met de normale dikke accukabels als de accu gewoon voorin staat...


Ik heb idd niet het verlies in de massa kabel gemeten.
Ik heb de multimeter achter op de + en - van de accu gedaan.
Hier meten ik dan 12,8V en als ik dan voor op het massa punt bij de bak en op klem 30 van de starmotor meten had ik 12,6V

Quote:
Originally Posted by Yellowbug
Als je zegt dat hij bij het intrappen van het gaspedaal helemaal stilvalt, zou ik de timing eens kijken van de distributie. Ook kontroleren of je de bougies in de juiste volgorde hebt aangesloten.
Daarnaast meet je de spanning op je startmotor het beste tijdens het starten, mocht er een slechte verbinding zijn, constateer je die alleen tijdens het belasten (dus starten).
verder alle respect voor je werkzaamheden.


Daar kwam ik ook pas thuis achter probeerden de spanning op klem 50 te meten van de startmotor maar die gaf niks
Ik bij het contact slot na gemeten nog niks en toen begreep ik pas dat ik de sleutel helemaal om moest draaien om dit te meten ,dus tijdens het starten.
Dus toen was de accu ook al ondertussen flink moe heb nog wel kunnen meten bij het contact slot dit was de enigste manier als je alleen bent.
En als ik de sleutel helemaal door draaide naar het starten toe meet ik op klem 50 van het contact slot 6,5V
__________________
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Het wemelt natuurlijk van de experts op het WWW, maar meestal geven die geen garantie

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote