Quote:
Originally Posted by Audi1981
Precies, een stroombron zeker je af naar de gebruikers, niet naar zijn capaciteit.
( er voor het gemak van uitgaande dat je bron meer capaciteit heeft dan je verbruikt )
|
Of terwijl het schaad niet
Quote:
Originally Posted by JaapL.
Welke accubak is dat?
|
Dat is de accubak van Halfords
Quote:
Originally Posted by Joris_MK1
Technisch gezien is een accu een spanningsbron 
Maar we hebben al ruim voldoende informatie over accus in dit topic...
|
Quote:
Originally Posted by Joris_MK1
Peter, ik vraag mij nog af, rijd jij met een vast ontstekingstijdstip of toch met een vervroeger erin? Wat ik later nog bedacht is dat een KR een losse ontstekingscomputer heeft, kun je daar niks mee? Met je huidige ontsteking heb je een vast tijdstip, maar dat is niet zo gunstig voor het gemak met wegrijden en brandstofverbruik. Een KR heeft wel een ontsteking die andersom werkt, maar dat heeft voor zover ik erover heb nagedacht geen invloed op het computertje... Die computer zorgt voor de vervroeging die je anders mechanisch zou regelen, van een graad of 8 tot 38 ontsteking voor BDP. 
|
Joris mij is nu door niet de aller minste leden verteld dat het niet nodig is/verschil nihil is.
Dus ik laat het nu even zo als het is en we zien later op de bank wel verder.
Op het Polo forum heb ik ook al veel projecten en auto's gezien die zonder rijden.
Maar bedankt voor de tip
Quote:
Originally Posted by sciroccoGTII
Wat betreft de ontsteking in mijn optiek en dat hebben we getest op een motor proefstand wel met webers maar komt op t zelfde neer kun je prima af met een vast ontstekingstijdstip. Verschil is te verwaarlozen en de meeste gebruikte vacuümdozen op de oude type ontstekingstorens werken ook niet meer correct te vroeg of te laat vervroegen. Dan heb je al een nieuwe nodig eigenlijk en dan is het verschil nog nihil en baat niet tegen de kosten op. Zou het eerst zo maar mooi laten.
|
Quote:
Originally Posted by De Pul
je kunt ook gewoon de aba ontsteking gebruiken icm een regeleenheid van een 8v,je staat toch constant op voorontsteking te draaien met carbs.
|
Ook nog goed nieuws carburateurs lekken niet meer
Heb nu nog wel een vraag als de pomp nu staat te draaien en ik draai het gas open zou er dan geen brandstof moeten komen.
Ik heb dit ook nog geprobeerd met de schuiven aan de voorkant open maar geen brandstof te zien.
Kan zo maar zo zijn dat dit een domme vraag is just my thoughts out loud
Dan nog een ander gelukje moment sleutel is ook weer terug deze had ikzelf kapot gedraaid met het aan halen van me kop.
Maar na 4 jaar fijn gewerkt te hebben met deze Gedore is hij dus kosteloos gerepareerd en geijkt
Zeer nette service van Gedore.
En de MK1 is officieel geschorst