View Single Post
  #1046  
Old 05-11-2013, 21:03
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
Default

Thanx voor de suggesties jongen niet dat ik het nu al weet

Zou is een zeer amateuristische foto van mijn laten zien en er mag best gelagen worden.
Ik weet dat ik het niet kan scheelt een hoop

Let niet op de dop die had ik alvast blauw laten maken toen de MK1 gespoten werd met de gedachte om de harten dan wit te maken maar dat is toch een beetje te.
Wil wel een compleet hart en dop in kleur

Originele 1J rand










En nee ik heb ze gemaakt niet me zoontje van 8 al zal dat wel een mooi excuus zijn

Back on topic:

Quote:
Originally Posted by Audi1981
Even op de vlotterbakken tikken met een schroevendraaier, vlotter blijft waarschijnlijk hangen, niks geks als het allemaal even droog gestaan heeft


Jij mag niet meer raden

Bij carburateur 2 bleef idd de vlotterbak hangen buisjes waar alle vlotters naalden n zitten netjes schoon gemaakt met benzine en oorstaafjes.
Daarna alles met lucht schoon geblazen en alles opgelost.
Helaas te laat thuis vandaag anders had ik ze al getest.
Ook gelijk gebruik gemaakt om 2 hoekjes bij de benzine slang weg te frezen nu kan de benzine slang ook verder op de aansluiting van de carburateurs.



















En nog een ander belangrijk onderdeel is klaar de accu kabels en bak.
Laatste 4 kabelschoenen zitten er op.
Gelijk een Massa kabel voor chassis / Motor laten maken van het stukje dat over bleef.En ja ik weet hij hoort eigenlijk zwart
En later neem ik nog wel eens zo'n klein race accuutje maar voorlopig wordt het zo




Zekeringhouder met dank aan Herm zit nu 175A in voor de test als alles dadelijk goed is gaat de andere 200A er in








__________________
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Het wemelt natuurlijk van de experts op het WWW, maar meestal geven die geen garantie

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote