Thanx voor de suggesties jongen niet dat ik het nu al weet
Zou is een zeer amateuristische foto van mijn laten zien en er mag best gelagen worden.
Ik weet dat ik het niet kan scheelt een hoop
Let niet op de dop die had ik alvast blauw laten maken toen de MK1 gespoten werd met de gedachte om de harten dan wit te maken maar dat is toch een beetje te.
Wil wel een compleet hart en dop in kleur
Originele 1J rand

En nee ik heb ze gemaakt niet me zoontje van 8 al zal dat wel een mooi excuus zijn
Back on topic:
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Even op de vlotterbakken tikken met een schroevendraaier, vlotter blijft waarschijnlijk hangen, niks geks als het allemaal even droog gestaan heeft 
|
Jij mag niet meer raden
Bij carburateur 2 bleef idd de vlotterbak hangen buisjes waar alle vlotters naalden n zitten netjes schoon gemaakt met benzine en oorstaafjes.
Daarna alles met lucht schoon geblazen en alles opgelost.
Helaas te laat thuis vandaag anders had ik ze al getest.
Ook gelijk gebruik gemaakt om 2 hoekjes bij de benzine slang weg te frezen nu kan de benzine slang ook verder op de aansluiting van de carburateurs.

En nog een ander belangrijk onderdeel is klaar de accu kabels en bak.
Laatste 4 kabelschoenen zitten er op.
Gelijk een Massa kabel voor chassis / Motor laten maken van het stukje dat over bleef.En ja ik weet hij hoort eigenlijk zwart
En later neem ik nog wel eens zo'n klein race accuutje maar voorlopig wordt het zo

Zekeringhouder met dank aan Herm zit nu 175A in voor de test als alles dadelijk goed is gaat de andere 200A er in