View Single Post
Old 30-10-2013, 12:50
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Lang geleden dat ik hier wat gepost heb. Om gezondheidsredenen was het eigenlijk de bedoeling om dit project te stoppen, maar ik word hier echt doodongelukkig van. Ik heb heb er diversen jaren alles voor moeten laten, mijn Golf heb ik hier ook voor verkocht enz.

Ik kreeg/heb een potentiële koper voor de sequentiële 6-bak en de TT-RS motor en zij willen deze ook in een Seat Supercopa bouwen met de 4wd zoals mijn plan was.
Echter vind ik het een verschrikkelijk idee dat ik zo veel moeite voor heb moeten doen en er dan een ander bedrijf mee aan de haal gaat.
Ik heb hier veel nachten van wakker gelegen en ben nu zo ver dat ik toch wil proberen om dit project voort te zetten en alle delen te houden.
Mijn vrouw wil ook dat ik hier mee verder ga omdat ze mij erg ongelukkig zie worden nu ik niks van mijn ideeën zou kunnen waar maken.

Beste is dat ik even door ga sparen om er een complete Supercopa bij te kunnen kopen zodat ik alle delen zoals bodykit, stuurkollom, draadboom enz hier van kan overzetten op de mijne want is zo veel goedkoper dan alles los kopen. Wel houd ik dan de 2.0TFSI motor met DSG bak enz over, maar is altijd wel weer te verkopen denk ik

Om vervolgens serieus te kunnen gaan racen zal ik later toch sponsoren nodig hebben denk ik, maar die staan tegenwoordig niet meer in de rij en zal moeilijk te vinden zijn.

Er word momenteel flink over nagedacht in elk geval
Reply With Quote