View Single Post
  #961  
Old 18-10-2013, 19:05
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
Default

Quote:
Originally Posted by Audi1981
En omdat het KAN!
Vacuum is zoiets leuks, op m'n werk gaan we tot 10mBar absoluut, dat zuigt pas flink

Met 4 aparte runners heb je qua onderdruk misschien wel een vergelijkbare onderdruk ten opzichte van een gedeeld spruitstuk, maar die ene cilinder wordt wel veel meer beïnvloed door je rembekrachtiger plus dat een cv carb de variatie in onderdruk probeert weg te werken wat op die cilinder een ander mengsel oplevert


Idd met wat hulp van jouw anders was ik er zelf ook niet zo goed uit gekomen zo als we het nu gaan doen
Pomp heb ik net geschuurd en staat nu in de eerste grondlaag zo weer even terug voor de tweede laag

Quote:
Originally Posted by jorg-maashees
Daar werd ik inderdaad ook al op gewezen door degene die mijn carb's synchroon gesteld heb. Helaas is het nu zo, maar torretje draait prima

Als ik een nieuw spruitstuk ga maken voor bijvoorbeeld een andere moto, ga ik het ook anders doen


Als je alles van te voren wist Jorg
__________________
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Het wemelt natuurlijk van de experts op het WWW, maar meestal geven die geen garantie

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote