
18-10-2013, 19:05
|
 |
QUATTRO Donor
|
|
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
|
|
Quote:
Originally Posted by Audi1981
En omdat het KAN!
Vacuum is zoiets leuks, op m'n werk gaan we tot 10mBar absoluut, dat zuigt pas flink
Met 4 aparte runners heb je qua onderdruk misschien wel een vergelijkbare onderdruk ten opzichte van een gedeeld spruitstuk, maar die ene cilinder wordt wel veel meer beïnvloed door je rembekrachtiger plus dat een cv carb de variatie in onderdruk probeert weg te werken wat op die cilinder een ander mengsel oplevert 
|
Idd met wat hulp van jouw  anders was ik er zelf ook niet zo goed uit gekomen zo als we het nu gaan doen
Pomp heb ik net geschuurd en staat nu in de eerste grondlaag zo weer even terug voor de tweede laag
Quote:
Originally Posted by jorg-maashees
Daar werd ik inderdaad ook al op gewezen door degene die mijn carb's synchroon gesteld heb. Helaas is het nu zo, maar torretje draait prima
Als ik een nieuw spruitstuk ga maken voor bijvoorbeeld een andere moto, ga ik het ook anders doen 
|
Als je alles van te voren wist Jorg 
|