View Single Post
Old 17-10-2013, 16:22
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor

Quote:
Originally Posted by Erik Baas
Jullie _lezen_ dus niet eens! Ik schreef al: serie is okee, parallel niet. Geen wonder dat je nooit klachten hoort! Duh...

Quote:
Originally Posted by Erik Baas
Ga je nu mij vernederen? Nadat ik geprobeerd heb te helpen, en je wat bij te leren? Ongelofelijk...

Dit was niet zo bedoelt Erik maar de bovenste quote kon ik ook niet echt waarderen, je hebt geen enen keer duidelijk uitgelegd wat er nu zo slecht/gevaarlijk is aan 2 accu's parallel schakelen.
Dat de accu's hier kapot van gaan maakt me niet uit dit zijn mijn doe het zelf accu's.
Het is ook niet zo dat ik de omvormer heb gekocht om deze op zijn uiterst te belasten.
Hoog uit 2 TL balkjes en als eerste alleen maar om een paar soldeer puntjes te maken niet meer niet minder.
Als ik had geweten dat het zo veel commotie ging geven had ik het niet eens gepost
Hoop wel dat we er nu mee klaar zijn dit is nu niet echte de leukste pagina uit mijn topic sterker nog ben er niet zo blij mee.

Weer verder met de MK1

Vandaag de spulletjes bij de dealer opgehaald.
Meest verbazende was wel de originele lijm voor de klapraampjes.
Hier zit een gaasje bij deze knip je op de maat van het voetje van het scharniertje.
Dan smeer je het gaasje in met lijm en plak die op het scharniertje en dan gelijk op het glas

Quote:
Originally Posted by sciroccoGTII
Goed bezig je hebt alleen iets te vroeg de distributie riem erom gelegd, je moet eerst het blikken afdekplaatje monteren tussen onderblok en kop, daarvoor moet het hulpastandwiel eraf. Deze plaatjes hebben vaak wel even een tikje nodig om vrij te lopen van het tandwiel. Als je deze niet monteerd heb je nog een heelmgat over achter je dynamo. Het is een langwerpig plaatje welke aansluit op je distributiekap.

Hier is tie dan nieuw nieuw

Netjes het tweede artikel er ook bij gekocht het stalen plaatje.
En een nieuw zwart rubbertje voor de kleppendeksel

En de originele lijm die ze overigens vaak gebruiken voor de klanten die een Ford hebben.
De binnenspiegel valt hier namelijk nog al vaak van de vooruit werd mij gezegd door de magazijn man

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote