View Single Post
  #170  
Old 13-10-2013, 18:55
Ruud 16V-G60's Avatar
Ruud 16V-G60 Ruud 16V-G60 is offline
Adverteerder - Ruud 16v-G60
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 527
Default

Quote:
Originally Posted by MelG60
De helften (zijn statisch) hebben een veerlijst om de dichtlijsten tegen de verdringer te drukken, de verdringerdichtlijsten komen door de middelpuntvliedende kracht naar buiten. Als de maten niet gelijk zijn maakt hij minder druk en alleen op hogere toerentallen, als de verdringer nou dieper zou zijn zou hij het veel beter doen maar zeer gevoelig worden op hogere toerentallen en voor lagerslijtage ( zie de eerste VWM laders)



Mel hoe zit het dan met de laders die toendertijd bij G-force gedaan werden ? hier werden de lijsten in de verdringer gelijmd,maar leverden toch wel gewoon druk.Je zou zeggen als de lijsten vastzitten,dat ze dan niet naar buiten kunnen komen om af te dichten
Reply With Quote