
09-10-2013, 06:19
|
 |
Postwhore
|
|
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
|
|
contact aanzetten, onder de motorkap het kleine draadje van de starter verbinden met die hele dikke draad (dikke draad is stroomdraad van de accu, de kleine is de stuurdraad die van je contactslot komt).
door beide eens te verbinden, moet de starter instant rondgaan.
BELANGRIJK: auto op handrem, 100% zeker uit versnelling zetten.
als mijn auto niet start, neem ik altijd een schroevendraaier om die 2 eens te verbinden. dan ben ik al zeker van accu en starter.
bij mijn diesel vertrekt de massa van de accu naar carosserie en loopt dan door naar de motor. heb al gehad dat die aansluiting van die massadraad naar carosserie rot was door water van de ruitensproeierbak, dan kreeg ik ook allerhande problemen
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
|