Thread: Verzekering
View Single Post
Old 26-04-2005, 10:03
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC

Ze kijken wel degelijk naar je leeftijd... Ik heb met de ponton veel moeite moeten doen om een verzekering te vinden, de auto was te oud en ik was te jong, die combi kan schijnbaar niet. Nu eindelijk een verzekering gevonden, Alianz. Betaal 86 euro per jaar, voorwaarde is wel dat je er NIET dagelijks in mag rijden en je niet meer dan 20.000 km per jaar mee mag rijden, ook is het bij mijn verzekering verplicht om er een 2de auto bij te hebben. Dat is dus de kever, daar betaal ik nu 34 euro per maand voor met 3 schade vrije jaren. De kever mag pas in oldtimer verzekering als hij 25 jaar of ouder is, bij een andere verzekering kan hij al vanaf zijn 20ste in een semi oldtimer verzekering.
Voordeel is wel dat als de ponton kort wordt gereden en ik heb een taxatie rappot, (die komt na de apk, voor augustus dus) ik het volle taxatie bedrag terug krijg als hij totalloss is..... De golf heb ik ergens anders verzekerd, gewoon bij centraal beheer, kost me iets van 4 tientjes per maand zonder schade vrije jaren (die zijn met de kever mee gegaan) en alleen voor een wa verzekering.
Reply With Quote