Thread: FerdinandV
View Single Post
  #8  
Old 21-09-2013, 22:15
FerdinandV FerdinandV is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 9
Default

Nog steeds geen foto's... ik weet het, heel slecht.
maar ik heb het erg druk gehad afgelopen weken.
de golf is namelijk kapot... :'( een van de koelslangen is een scheurtje in gekomen toen ik van school naar huis reed.
deze heb ik vervangen maar toen bleek mn thermostaat kapot te zijn.
Toen ik mn thermostaathuis er af schroefde brak er een boutje af en ook gelijk het huis.
resultaat, een hoop ellende... heb met veel pijn en moeite een thermostaat huis op de kop weten te tikken alleen deze blijkt toch anders te zijn. Ga deze nu verbouwen en passend maken.
Ik ben ook bij de automaterialen zaak geweest en die kan de goede niet bestellen en ook de VW dealer hier niet.
heb nu dus een andere van een Golf 2 met airco. Maar dat is gelukkig ook wel passend te maken.
grootste probleem was het afgebroken boutje. Heb hem eerst geprobeerd warm te stoken maar dat hielp niet, toen met een linkse tap geprobeerd. Maar ook dat werkte niet. Dus uiteindelijk uitgeboort en nieuw schroefdraad getapt.
alleen dat tappen lukt nog niet 100% omdat ik er niet goed bij kan.
ga maandag een Helicoil set halen en dat proberen. Dan zou het moeten werken. Ik heb mijn Golfje namelijk volgende week zondag echt nodig.

Maar verdere veranderingen,
ik heb via internet een luchthoorn gekocht, een van 118DB. Dat hoor je tenminste

en bij Jimm. Hier van t forum een setje velgen gekocht.
dus ik kan van de winter ook nog ff vooruit met klussen.
ik ga er van de week even voor zitten en dan een paar fototjes uploaden.


En gelijk een vraagje, ik keek vanmiddag ff op mn blok maar daar staat rechts onder vrij groot 1.8 op. Maar op mn papieren staat 1.6
Kan het zijn dat er een 1.8 in ligt of staat er op wel meer blokken 1.8?
__________________
ex, 1991 Golf 2 1.3 injectie
ex, 1988 Golf 2 1.3 carb urban cammo
1984 Golf 2 1.6 carb
Reply With Quote