Goeieavond!
De velgen zijn dus gespoten, vandaag even naar mijn oom's garage geweest, die heeft even de bandjes om de velgen gelegt!
Ligt klaar in de kofferbak:

Bandjes eromheen, glimt lekker 8)

Onder de auto gezet, voorkant moet nog omlaag:

Omlaag gezet:

Alleen toen we vertrokken bij mijn oom, weer richting huis, hoorden we op een gegeven moment een bonkend, ratelend geluid... Wij stoppen, maar niks te zien. Dus wij trekken daar weer op en de velg linksvoor blijkt los te zitten, stond er dus mooi schuin onder (Ã* 35 graden camber) :SCRATCH: Dat is even schrikken zeg! Gelukkig reden wij niet hard, dus heel weinig schade, de velg heeft een beetje, dus mag gaan bijwerken.
De bouten aan de voorkant bleken dus te kort te zijn, achter vallen ze goed in de trommels, maar voor zijn ze net iets te kort voor in de schijven. Zat al zo bij aankoop, nog nooit problemen gehad. Maarja, zulke dingen gaan heel lang goed, en op een gegeven moment fout he :SCRATCH: Nu heb ik er voor langere bouten inzitten
Daarnaast had ik bij het omlaag schroeven nog een probleempje gehad... Bij het max laag zetten (tot einde van schroefdraad schroeven) ben je de ring dus omlaag aan het draaien, op een gegeven moment gaat ie heel lastig, einde schroefdraad dus. Rechts merkte ik dat dus niet, dat was niet duidelijk aanwezig. Dus mijn stelring van het schroefdraad af, omlaag om de veerpoot :GRR:
Uiteindelijk weer op het schroefdraad gekregen door de veer met een spanband samen te duwen (op de manier van Golf 7 GTI onthulling verlaging :LOL: ). Uiteindelijk opgelost dus, maar koste weer ff extra tijd...
Morgen ga ik goeie foto's maken van het geheel, die zullen dus morgen of overmorgen komen!
Ben er wel blij mee, ziet er leuk en fris (en opvallend) uit!
Pieter