View Single Post
Old 21-09-2013, 18:03
jorg-maashees jorg-maashees is offline
Postwhore

Vandaag de carburateurs gemonteerd, en uiteraard ging dit niet zonder problemen.

De carburateurs zitten er inmiddels op, en hij heeft voor het eerst gedraaid Ben nu al verliefd op het geluid, fantastisch

Echter heb ik dus een brandstofpomp van een motor ( weet niet welk type, maar heb deze bij een sloper gehaald en deze moest goed zijn voor mijn cbr carbs ). De pomp werkt prima, en gaat ook langzamer draaien zodra de vlotters vol zijn, alleen komt er toch benzine uit de overlopen gedrupt???

Ik heb dit nu opgelost door een t stuk in de persleiding te zetten, dit t stuk heeft een 6mm aftakking naar de retour. De pers leiding zelf is 10mm, evenals de aansluiting op de carburateurs. Nu lekken de vlotters niet meer, maar ik vraag me af of hij bij vollast dan wel de vlotters vol houdt, en er niet teveel benzine naar de retour gaat. Maar we zullen zien.....
De ontsteking heb ik afgesteld op 14gr bij ongeveer 1000 toeren. Ik kwam tot de conclusie dit dit overeen komt met de originele merktekens. Zou dit kunnen kloppen?

Het betreft een Mh motor.